joi, 31 ianuarie 2008

Pe drum... rasete si iar rasete:X

Dup ce neam distrat in plaza:

Eu, victor, flori… in afara de aceste micute incindente care sau intamplat pe drum au mai fost cateva dar cred ca o sa va plictisesc:p

Pe peron la tramvai

Victor: uite vine asta….metrou….autobuzu…..

Eu, si flori: tramvaiu

Victor : a… da

Noi : radem

Dup aia am mai vb noi despre nume sh prenume sh am stabilit nume: tramvai, prenume: 41

In tramvai eu flori, victor

Nume: tramvai

Prenume: 41

Incerc io sa le zic ceva sh nu mai pot de ras…

Ei rad duar cand ma vad pe mine

Dupa vreo 5 minute de ras cu pofta neam oprit sh am putut sa le zic: la curbe sinele trosnesc

Ei nu inteleg prin rasul meu asa ca le repet: la curbe sinele trosnesc

Incep aman2 sa rada….imediat ii suna telu lui victor…

Victor: imi suna telu

Flori: daca e tata sa mil dai

Victor: (Se uita sa vada cn il suna), dak e mama sa tio dau

Noi : radem

Eu: sun pe cnva

Flori: pe cn suni?

Eu: acasa, ca sa nu ii zica lu mama ca am aj asa tarziu

Flori: ai bona?

Eu: nu, femeie

Noi: radem sh nu ne mai oprim

Coboram din tramvai….radem… nu ne mai oprim…..ii pupam pe victor si el o ia in drumul lui io si flori ne oprima dup trecerea de pietoni, fiecare incercand sa o convinga pe cealalta sa o ia pe drumul ei…. Stam 5 minute sa ne convingem nu cedeaza nici una….radem….ne pupam…..radem…. plecam…..sh acum mai rad cand ii citesc statusul… abia astept maine:X:X:X:X

Niciun comentariu: