duminică, 17 februarie 2008

Ziua mea

Parca as avea 5 ani din nou.... minunat.... in loc sa ies in oras cu prietenii eu stau in casa.... vin rude ciudate pe la mine.... o sa imi zica ce mare am crescut si cat de frumoasa mam facut....o sa imi zica sa iau note bune la scoala.... sa invat.... o sa ma intrebe la ce liceu vreau sa intru... pentru ca asta este anul cel mai greu and stuff:|... minunat nu.... la 14 ani este minunat sa iti petreci ziua cu bunicii si familia nu?.....pe mama am rugato sa ma lase sa ies in oras....dar ea nu..... nici macar nu stiu ce cadou imi ia de ziua mea.... am rugato sa imi ia ceva care chiar imi place si ea vrea sa imi ia alt ceva.... si io iam si zis ca vreau aia si ca nu vreau alt ceva... si mmia si zis ca sttie ca dak o sa imi ia alt ceva decat ce vreau io o sa ma stramb si din astea... pai chiar asta o sa fac.... dup ce am rugato atata sa imi ia.... dar revenind... treaba ei.... face cum vrea

Un comentariu:

the_melody spunea...

ahh a fost ziua ta?happy bday!ahh and i'm coreeancaa in 8A